dimecres, 3 de desembre del 2008

JA HEM COMENÇAT EL NOU CURS!

Aquests curs ha arribat a l'escola la Karla i l'Aleko, ells mateixos es presentaran.



Jo em dic Karla i tinc 8 anys. Vaig a la classe de tercer de l'escola Bac de Cerdanya. Ara visc a la Masella amb els meus pares, Carlos i Giuliana, i el meu tiet Jorge.



Hola sóc l' Aleko abans vivía a Georgia ara visc a Alp. Vaig l'escola Bac de Cerdanya i faig 6è. Aquí tinc molts amics: Pau, Laura, Marc, Xavi. l'Abel i el Juli. La meva tutora és diu Míriam.
Alp és molt bonic, tenim moltes coses per veure i per passejar.




El Jorge ja venia a aquesta aula el curs passat però també ha preparat la seva presentació.


Jo em dic Jorge i tinc 11 anys. Visc a la Molina amb la meva mare i amb les meves germanes, Wendi i Vanesa. Vaig a la classe de cinquè de l'escola Bac de Cerdanya.